Happy hours :)

Nyår blev en kväll full av skratt och prat, samt god mat och minst lika bra sällskap :) Vi fick besök av familjen Jönsson, till förrät serverade vi snitar med italienskt tema, huvudrätten blev stekt kött samt hasselbakspotatis med bearnaisesås och sist men inte minst så åt vi ahlgrensbilar-panacota till efterrätt ^^
 
Min älskade sambo och vår vän och Herr Jönsson :)
 
Fru Jönsson och deras charmtroll/dotter E <3 
 
Vi <3
 
Dagen efter nyår var vi en sväng hos min mormor i stugan på nyårsmiddag med min familj och min moster samt hennes kille. Resten av helgen tillbringade vi hos mina föräldrar :) Första veckan på året var det dags att börja jobba igen, dock en ganska lugn vecka då där kom en röd dag mitt i den samt att där var ganska lite barn på jobbet då det var jullov fortfarande vilket innebar fritids hela tiden. En bra mjukstart innan det drog igång på full växel igen helt enkelt :p Trettondagsafton var vi på middag hos sambons föräldrar tillsammans med hans farmor, alltid lika trevligt :) Fredagen hade fritids stängt då gick vi på föreläsning samt hade pysselkurs på jobbet, på kvällen gick vi ut och åt på Rosegarden i Lund. Där har dom en buffe som inte går av för hackor! Har nog aldrig varit så mätt xD Efteråt tog vi en liten pubrunda, innan vi skiljdes åt för att ta helg :p En väldigt trevlig dag och kväll :) Lördagen bjöd på 2-års kalas för min kusin och söndan tillbringades hos mina föräldrar. 
 
 
 
 

Kommentera här: