Joy to the world :)

Under Luciahelgen blev jag äntligen frisk igen, så bestämde mig för att följa med sambon på en liten roadtrip till Göteborg där han skulle kolla på en ny bil ^^ Var fortfarande rätt trött efter att ha varit sjuk så jag sov mestadels av vägen upp. Väl i Mölndal tittade vi på bilen och efter att ha provkört den så slutade det med att sambon köpte den, dock kunde vi inte ta den med oss hem då de inte lämnar ut bilar på helgen. Istället för att köra hem direkt så körde vi och hälsade på hos sambons systers familj på Lindholmen. Fika, god mat samt massa lek och bus med sambons systerdotter ^^ 

Bild från provturen ^^ bild på bilen kommer så småningom. 
 
Eftersom jag blev frisk under helgen kunde jag komma tillbaka till jobbet lagom till sista veckan innan julledigheten, kändes knasigt att bara jobba en vecka för att sedan va ledig men så blev det xD På samverkan tittade vi på vara vänner, hade julmys och julpyssel, samt gjorde noshörningar till bokstavszoo:t ^^
Veckans julpyssel på samverkan blev små söta änglar 


Kom på att jag glömt visa hur fint årstidsträdet blev :) 
 
Fritids bjöd på pepparkaksbak, pärlande och syverkstad i måndags :) Under tisdan fick barnen välja mellan julpyssel och inne- eller utelek. På onsdan lekte vi först ambulanspjät i gympahallen, sen efter mellis blev det pyssel och innelek. I torsdags mumsade vi äntligen i oss pepparkakorna som vi hade bakat ^^ 
Veckans julpyssel på fritids

I torsdag efter jobbet blev det först julklappsleken med fritidskollegorna sedan slöt vi upp med resterande kollegor för att ha julknytis :) 
 
Årets Julklappar från jobbet :)

 
Helgen som var hade sambon en heldag med grabbarna, så då njöt jag av god mat och ett glas vin framför en film ^^

Den här veckan hämtade sambon bilen då passade han även på att hämta vårt bord till rokokorummet, it fits right in ^^ 




Kommentera här: