I've got nails :)

Fick sluta tidigare på praktiken idag så tog en liten eftermiddagslur för att ta igen lite förlorad sömn :p Sen åkte jag till familia för att använda mitt presentkort på Professionails, så nu har jag långa fina naglar :) det enda som är dumt med dom är att dom är längre än vad jag är van vid så dom är lite i vägen :p Träffade förresten Anna och Mattias på Familia så då blev jag på ännu bättre humör än vad jag redan var eftersom det var ett tag sen man träffade dom två filurerna :p



För tillfället sitter jag och försöker lära mig lite bastecken från det amerikanska teckenspråket, det går bättre än jag trodde eftersom det är rätt mycket lättare än jag mindes :p Dessutom är en del tecken rätt roliga, så man får sig ett och annat ordentligt skratt :p Äntligen har man nyårsplaner :D Britta ringde för att kolla hur jag skulle göra med nyår, bestämde mig för att jag ska spendera det med henne och några till :) Alla dom som ska fira Nyår hos Birgit i Åkarp lär få stå ut med lilla mig för det är där jag ska vara i år :p

Kommentarer:

1 Bästis <3:

Du med naglar, det är en ovanlig syn. Undrar bara hur länge de kommer att sitta kvar där.

Hoppas din nyår var bra, min var bra men ja den kunde ha varit bättre om de hade firat den på riktigt här, vilket de inte gör :/

Kommentera här: