Music have never been sweeter :)

Adventskonserten i Petrikyrkan igår var obeskrivligt underbar :) Ord som fantastisk, otrolig och magisk räcker inte till för att beskriva den :p Solisterna och kören var strålande och musiken var något av det ljuvaste jag hört :) Tack musikesteterna, Louise, Anna och alla andra som var där och gjorde konserten så himla härlig :)
Ni var som alltid jätteduktiga!



Nu har jag fått mina glasögon, va och hämta dom i stan innan idag :p Har fortfarande inte vant mig vid dom, men det kommer väl med tiden. Nu ska jag snart på körlektion, sen blir det luciaträning i Petri med resten av "gamlingarna" från Skuvo :p Ska bli intressant å se vad alla tycker om mina glasögon xD Bilder på det kommer så småningom vet att visa av er redan efterlyst dom, så ska lägga upp så fort jag kan :p Tills dess får ni helt enkelt vänta, eller hoppas att ni stötter på mig på nånstans :p

Kommentarer:

1 Bästis <3:

ja glasögon, tror inte riktigt man aldrig vänjer sig och jag vill verkligen se bilder för det är ju inte så att jag bara stöter på dig inom den senaste tiden.

Hur gick det idag/ja kanske igår? :)

2 Bästis <3:

Och inte nämna mig och min födelsedag på bloggen? :'( :p

Kommentera här: