2 februari - 3 april

Under perioden 2 februari - 2 mars har jag gjort och klarat av min första hemtenta, firat sambons mamma, gjort de där vanliga sakerna som städat, tvättat och gått i skolan. Jag har dessutom haft och klarat av 4 veckors VFU, med endast en sjukdag. Sen var jag visserligen sjuk hela helgen innan den enda dagen, men jag missa i alla fall inte en massa pratik på grund av det. Sen har jag firat alla hjärtans dag samt 2 års-dag med Älskling och hälsat på hemma i Östra Ljungby :)

Under perioden 3 mars-3 april har hunnit med en massa, bland annat så har jag gått på bio och shoppat mer än en gång. Sen har jag gjort det jag brukar göra, dvs. städat, tvättat, plugat och gått i skolan, dock har skolan varit lite annorlunda då vi haft en hel vecka med utomhusfokus, samt ett grupparbete kring detta tema. Jag har dessutom fyllt år, haft kalas för mig hos sambons föräldrar med båda våra familjer. Sen har jag hälsat på i Östra mer än en gång, där jag firat mormor, hjälpt till på scouterna, firat Magnus och gått på hans och Elins inflytningsfest.

Kommentera här: