Oktober-November

I oktober har jag:
  • Haft min älskade darling Elise på besök en hel helg :D
  • Haft brorsan, Elin och Gucci på besök, samt tittat på LC
  • Gått i skolan och pluggat, samt haft 2 stycken delexamniationer, mindre kul :p
  • Varit på mentorsutbildningar samt haft mentorsträffar med mitt mentorsbarn :)
  • Sökt jobb samt varit på några anställningsintervjuer.
  • Fått jobb på ett bemningsföretag för vikarier inom barn och skolomsorgen, som heter VRE Education :D
  • Shoppat med sambon på Burlöv Center, samt gått 5:an med L och S
  • Blivit och varit sjuk, örk :/
  • Jobbat en dag i en förskoleklass som var på utflykt, samt lite på fritids :)
  • Varit på kalas för kusinvitamin A, samt sovit i sommarstugan med sambon och palmligan :D
  • Haft sleepover med sambon och sambons kusin C :)
  • Haft Vfu-lärardag

I november har jag:
  • Gått i skolan och pluggat igen, samt haft en delexamniation.
  • Haft VFU, dvs. praktik större delen av månaden :D
  • Haft kick off med mentorsverksamheten samt träffat mitt mentorsbarn :)
  • Trotsat förkylningen och bollrädslan och spelat volleyboll
  • Varit på scoutmöte, hjälpt till på scouterna samt varit på tryckerijobb.
  • Shoppat på väla med sambon, samt gått Fastarpsrundan med mamma.
  • Varit på farsdagsmiddag i Östra, samt på kalas för sambons kusin E.
  • Varit hos frisören
  • Varit på handledning för mentorsverksamheten samt träffat mitt mentorsbarn
  • Haft tjejkväll med mitt gamla tjejgäng i munka-trakten :D

Kommentera här: