21-31 maj

Månadagen den 21 maj, mådde jag inte ett dugg bättre än kvällen innan, snarare sämre om det nu ens är möjligt. Ont i huvudet, halsen,öronen, förkyld och feber på det, samt ont i mina ben :/ Ingen skola för mig inte. Inte alls kul att vara så sjuk, men ibland har man otur. Tisdagen mådde jag inte myckte bättre, så det blev ingen skola för mig då heller :/ Onsdagen mådde jag pyttelite bättre så då lyckades jag ta mig till skolan och ta mig igenom ett gruppmöte med hjälp av lite värktabletter och sånt. Under torsdagen var jag ledig så då passade jag på att ladda batterierna lite. På fredagen var det dags för den andra examinationen, nämligen en drama-presentation, det gick bra trots att jag var lagom krasslig i halsen och näsan var sådär lagom snuvig :p Fredagkväll blev det bio med älskling, MIB 3 på Flora i Sjöbo, mycket trevligt :)

Till helgen mådde jag äntligen bättre, då bar det av till Burlöv Center för att shoppa lite :) Söndagen bjöd på morsdagsfirande gånger 2, först morsdagsfrukost för sambons mamma sen eftermiddags grillning och fika för att fira hans mormor :) Sen var det dag att veckohandla lite, vilket gick fort denna veckan då vi hade det mesta hemma samt inte skulle vara hemma så mycket. På måndagen var det skola igen, näst sista skoldagen för det här läsåret, jippi :D Senare på kvällen så bakad jag kola kakor till helgen och till vår avslutningsfika. Tisdag var en bra dag, först avslutningsfika med klassen sen lägenhetsvisning med min underbara sambo. Onsdagen och torsdagen bjöd på plugg, trots att vi inte hade fler skoldagar så hade vi nämligen fortfarande en inlämningsuppgift kvar att göra.

Kommentera här: