Walking on sunshine :)

Idag har jag och min Darling Elise gått en fotopromenad till, solen sken så vi gick till klockarebacken den här gången :) Vi har dessutom gjort och ätit sallad till lunch samt tittat på Ringaren i Notre Dame 2 ^^ Vid halv 4 åkte min Darling Elise hem, saknar henne redan <3 Efter det har jag träffat min bestie A lite och haft lite tjejsnack, något vi får fortsätta med imorgon för vi hann inte prata färdigt idag :p Sen har jag hjälpt till på sommarlovsscouting, primitiv matlagning stod på schemat idag. Vi bakade bullar med sylt/socker i en gryta med sand och backplåtspapper samt en typ av varm macka fast med ägg och bacon på folie, mumsigt värre :) Fattar inte att jag orkade äta upp allt med tanke på att jag nästan precis ätit kyckling och nudlar till middag :p 
 
Min underbara Darling Elise ville mer än gärna vara med på bild ^^
 
 

Kommentera här: