Rather be <3

Känslan som uppstår när man inser att man inte bloggat på 2 veckor och trodde att det bara gått en vecka, vart tusan tog tiden vägen :p Vet dessutom att folk väntar på förre- och efterbilder från lägenheten, det kommer så fort jag har fått förebilderna jag lovar ^^ Så vad har hänt i mitt liv de senaste två veckorna, låt mig se måste bara tänka efter lite ... :p På samverkan har vi jobbat och jobbar med klassens bokstavsskog samt sagotemat, just nu ser vi på ett Mytologorneravsnitt varje vecka och ritar väsen, vilket barnen tycker är väldans spännande :) Bilder på bokstavslandet kommer i veckan tillsammans med lite andra bilder ^^ De har även fått skapa väsen med löv, prova göra penseltryck m.m. På fritids har vi varit ute de senaste två veckorna, det gäller att passa på medan vädret fortfarande är fint :) Vi har även provat pyssla med pärlor lite, jag är i full gång och klurar på mer pyssel som vi ska göra framöver ^^ Förra helgen var jag på Nova med killen samt hade myshelg i lägenheten med honom, mycket uppskattat :) Det blev även lite dans också tvättade vi lite och besökte hans föräldrar för att kalasa lite med hans pappa. I ondags veckan som gick var det studiedag = fritids hela dagen, då hade vi bland annat spökbollsturnering på jobbet, först barn mot barn sen barn mot personal, skitkul :D Den dagen blev det även dans med killen samt min danspartner D, alltid lika kul :)  Veckan som var turades jag och killen om att hälsa på varandra i Vitaby respektive Vollsjö ^^  Helgen spenderade vi i eller i närheten av Vollsjö med lördagsutflykt och lördagsmys, middag hos killens föräldrar och lite annat skoj :D Under lördagsutflykten fikade vi vid en damm, sen fick jag testa på hur det är att köra killens Porsche, eller som min kille säger en riktig bil :p Sjukt häftigt var det i alla fall, silken adrelalinkick man fick säger jag bara. Har haft två supermysiga helger, med en av dom bästa som finns <3 Nu ser jag fram emot nästa helg för det finns ingenstans jag hellre är än med honom ^^ Nej nu måste jag sluta skriva, jag ska jobba tidigt imorgon och klockan är redan mycket :p En ny uppdatering kommer någon gång i veckan, don't miss it!
 
 
Eftersom bilden på när jag kör redan finns på facebook lägger jag upp en på mig i bilen när den står stil istället, visst är den häftig ;)
 
Pussbild från fikamyset vid dammen ^^
 
 

Kommentera här: